بهترین مسکن قوی دندان درد خانگی را بهتر بشناسید!

۷ بازديد

دندان درد به حدی سخت است که در آن زمان تحت هر شرایطی می‌خواهیم از شر آن خلاص شویم. به همین دلیل ممکن است طبق توصیه دیگران یا تجارب پیشین خود از بی‌حس‌کننده‌ها، مسکن‌ها و آنتی‌ بیوتیک‌ها استفاده کنیم. اما بهتر است که بدانید برخی از دارو‌هایی که برای دندان درد استفاده می‌شود تاثیر قابل توجهی روی کاهش درد دندان ندارند. به همین دلیل در ادامه لیستی از بهترین روش‌های درمان دندان درد شبانه خانگی را معرفی می‌کنیم که سریع‌تر بتوانید درد خود را از بین ببرید!

  ایبوپروفن مسکنی قوی برای درمان سریع دندان درد

1.ایبوپروفن یک مسکن غیر استروئیدی بوده که در کاهش درد دندان موثر است. قرص ایبوپروفن در دو دوز 200 و 400 میلی‌گرم در دسترس است. کسانی‌که به مشکلات قلبی دچارند یا خونریزی دارند نباید از ایبوپروفن بدون تجویز پزشک استفاده کنند. همچنین افرادی که به دارو‌های ضدالتهابی و غیر استروئیدی حساسیت دارد باید از مصرف دارو‌هایی مانند ایبوپروفن خودداری کنند. اما اگر از افراد منع مصرف ایبوپروفن نیستید این مسکن می‌تواند به‌صورت موقت دندان درد شما را به‌طور قابل توجهی کاهش ‌دهد.

2.استامینوفن بهترین مسکن برای درد‌های بعد از کشیدن دندان!

گاهی ریشه درد به دلیل کشیدن دندان پوسیده یا دندان عقل است. به همین دلیل اگر شما هم در چنین شرایطی هستید بهتر است برای کاهش دندان درد خود از استامینوفن استفاده کنید. البته توجه کنید که اگر دندانپزشک شما بعد از جراحی و کشیدن دندان مسکن‌های دیگری برای شما تجویز کرده بهتر است که طبق دستور پزشک پیش بروید. اما به‌طور کلی عوارض جانبی قرص استامینوفن نسبت به سایر مسکن‌ها کمتر است و به همین دلیل از این ضد درد قوی بیشتر استفاده می‌شود.

3.ژلوفن مسکنی پرمصرف که جذب گوارشی راحت‌تری دارد!

ژلوفن شکل ژلاتینی ایبوپروفن است که جذب گوارشی راحت‌تری نسبت به قرص دارد. از ژلوفن برای تسکین انواع درد دندان، آرتریت، درد مفاصل و درد‌های دوران قاعدگی استفاده می‌شود. ژلوفن به‌صورت کپسول در دو دوز 200 و 400 میلی‌گرم در دسترس است. اگر حساسیت خاصی به ژلوفن ندارید، از آن می‌توانید به‌عنوان یک ضد درد موثر استفاده کنید. توجه کنید که به هیچ‌عنوان از ژلوفن یا سایر مسکن‌ها در تعداد بالا استفاده نکنید. استفاده همزمان از 2 یا 3 ژلوفن یا سایر مسکن‌های دیگر خطرناک بوده و ممکن است مشکلات دیگری را برای شما به وجود آورد. اگر دندان درد شدیدی دارید ممکن است منشا دردتان متفاوت باشد به همین دلیل مراجعه به دندانپزشکی منطقی‌تر است!

سایر مقالات ... دندان قروچه شبانه

4.نوافن کپسولی ترکیبی برای درمان سریع دندان درد!

برای درمان فوری دندان درد شبانه یکی از بهترین مسکن‌ها نوافن است. نوافن کپسولی ترکیبی از کافئین، استامینوفن و ایبوپروفن است. نوافن برای دندان درد شدید بسیار موثر عمل می‌کنند. مسکن‌های ترکیبی بیشتر به‌صورت کپسول ساخته می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را از داروخانه‌ها تهیه کنید.

منبع: https://www.zhaleimplant.ir/

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.