فوق تخصص اسلیو معده کیست؟

مطالب پزشكي و سلامتي

فوق تخصص اسلیو معده کیست؟

۱۶ بازديد

مراحل اسلیو معده که اسلیو گاسترکتومی نیز نامیده می شود، یک روش جراحی برای کاهش وزن است. 50 درصد از بیمارانی که تحت این عمل جراحی چاقی قرار می‌گیرند، کاهش وزن را با روند صعودی به ویژه در ماه‌های اول تجربه خواهند کرد. در طی این روش، قسمت بزرگی از معده (تقریباً 80٪) برداشته میشود و فقط یک معده لوله‌ای شکل باقی می‌ماند. این بدان معنی است که بیمار فقط می تواند مقدار کمی غذا بخورد که معمولاً این منجر به کاهش وزن شدید می‌شود.

این جراحی برای بیمارانی که از اشکال شدید چاقی (BMI بیش از 50 کیلوگرم) یا بیماری‌های مرتبط با چاقی رنج می‌برند، امکان پذیر است. جراحی چاقی توسط بهترین جراح اسلیو برای برخی بیماران اسلیو معده همراه با دیگر تکنیک‌های جراحی متابولیک به کاهش وزن کمک می‌کند. ممکن است بیماران دارای اضافه وزن جراحی اسلیو معده انجام دهند تا در ابتدا مقداری وزن کم کنند. سپس، جراحی‌هایی مانند سوئیچ اثنی عشر در مرحله دوم انجام می‌شود تا کاهش وزن موثرتر ادامه پیدا کند. علاوه بر این مداخله این دو روش می‌تواند میزان عوارض و خطر مرگ و میر را کاهش دهد.

مهم‌ترین ویژگی‌های فوق تخصص اسلیو معده

داشتن مدارک و گواهینامه‌های معتبر پزشکی در زمینه جراحی چاقی

شما می‌توانید این مدارک را در مطب پزشکی و یا از طریق سایت مربوط به ایشان مشاهده کنید.

داشتن تجربه

هنگام انتخاب جراح چاقی، تجربه بسیار مهم است. نشان داده شده است بیمارانی که نزد جراحان چاقی با تجربه عمل میکنند، میزان عوارض کمتری دارند و زمان عمل آنها کوتاه‌تر گزارش شده است. شنیدن تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده‌ اند در این زمینه بسیار به شما کمک خواهد کرد.

داشتن سابقه کاری درخشان

مشاهده نتایج بیماران فعلی و بیماران قبلی معمولاً نشانه خوبی از تجربه و سابقه کاری پزشک است. تاریخچه بیماران و عکس‌های قبل و بعد از آن در سایت برخی پزشکان موجود است. از این طریق می‌توانید افراد و نتایج واقعی را مشاهده کنید .

تعهد در ارائه مراقبت‌های بلند مدت

مرکز و کلینیک درمان چاقی باید مراقبت طولانی‌مدت را با قرار ملاقات‌های بعدی تنظیم کند و مشاوره‌های لازم را ارائه دهد.

برخورداری از یک تیم حرفه‌ای

جراحی لاغری توسط متخصص جراحی اسلیو در کنار سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی مانند روانشناس، متخصص تغذیه و… با ارائه خدمات درمانی حرفه‌ای انجام می‌شود.

منبع: sleevesurgeon

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.