سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو چیست؟

۱۴ بازديد

چاقی انواع و درجه بندی های مختلفی دارد برای مثال برخی افراد به صورت یکنواخت در سراسر بدن دچار چاقی هستند اما برخی دیگر تنها در یک یا چند قسمت از بدن دچار چاقی هستند که در این حالت گفته می شود فرد دچار چاقی موضعی است. برای مثال بسیاری از افراد از چاقی شکم و پهلوی خود شکایت می کنند و به دنبال سریع ترین روش های لاغری شکم و پهلو  هستند؛ با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی این روش ها بپردازیم.

چرا لاغری شکم بسیار حائز اهمیت است؟

بیشتر ارگان های اساسی بدن و سیستم گوارشی در حفره شکمی جای دارند که زندگی ما در گرو همین ارگان هاست. زمانی که چربی های زیادی در  اطراف سیستم گوارشی قرار گیرد می تواند عملکرد آنها را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع بدترین نوع چربی، چربی های اطراف شکم و پهلو است که سلامت سیستم گوارشی اعم از معده، روده و کبد را تحت تاثیر قرار می دهد. به همین دلیل است که گفته می شود که لاغری شکم و پلهو بسیار حائز اهمیت است.

سریع ترین روش های لاغری شکم و پهلو

هم رژیم بگیرید هم ورزش کنید

برای از بین بردن چربی های شکم و پهلو باید در کنار اینکه از یک رژیم غذایی اصولی پیروی می کنید ورزش روزانه و ورزش های قدرتی هم انجام دهید تا به نتیجه برسید.

محدود کردن کالری دریافتی روزانه

شما با کاهش حجم غذای دریافتی و کالری دریافتی می توانید به بدن خود این پیغام را ارسال کنید که حالا زمان استفاده از چربی های ذخیره شده برای تامین انرژی است. یکی از راهکاری های لاغری کل بدن و به خصوص شکم و پهلو، کاهش کالری دریافتی بدن است.

مصرف فیبر معجزه می کند

فیبر علاوه بر اینکه می تواند باعث لاغری و کاهش وزن شود بلکه به سلامت شما هم کمک شایانی می کند.

محدود کردن مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده

کربوهیدرات ها مسئول تامین انرژی برای بدن هستند اما همه انواع کربوهیدرات ها سالم نیستند. توصیه ما به شما این است که مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده را محدود کنید و در عوض از غلات کامل استفاده کنید.

مصرف پروتئین را فراموش نکنید!

شما با مصرف پروتئین ها می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. اولا پروتئین ها دیرتر از کربوهیدرات ها و چربی ها از معده دفع می شوند؛ با این تفاسیر شما دیرتر احساس گرسنگی پیدا خواهید کرد. دوما پروتئین ها با تولید آمینواسیدهای لازم، از عضله سوزی جلوگیری می کنند و به ترمیم و رشد ماهیچه ها در کنار لاغری کمک می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.