فیلر بینی گوشت رویکردی اصلاحی برای بهبود فرم بینی

۱۶ بازديد

فیلرهای بینی گوشتی همان تزریق پرکننده‌ها به‌صورت مناسب در بینی‌های گوشتی است. اگرچه در شرایطی که بینی گوشتی بیش‌ازحد بزرگ باشد معمولاً این روش چنگی به دل نمی‌زند و نتایج خارق‌العاده‌ای ایجاد نمی‌کند بسیاری از افراد با بینی گوشتی مشکل چندانی در ظاهر بینی خود ندارند و بهترین دکتر فیلر بینی در تهران می‌تواند با تزریق فیلر بینی در نقاطی مشخص با مهارت بالا این نواقص را برطرف کند.

در پاسخی دیگر به سؤال فیلر بینی گوشتی چیست باید بگوییم وقتی بینی یک زیباجو گوشتی باشد ولی بیش‌ازحد بزرگ نباشد، معمولاً بهترین دکتر فیلر بینی در تهران از تزریق فیلر استفاده می‌کند تا با ایجاد خطای دید کاری کند که بدون نیاز به جراحی تهاجمی بینی شخص کوچک‌تر به نظر برسد.

از طرفی در حال حاضر برخی روش‌ها مانند لیزر و تزریق آنزیم‌های مخصوص وجود دارد که می‌توانند به کوچک کردن بینی‌های گوشتی کمک کنند. این روش‌ها بخصوص برای افرادی که نسبت به انجام جراحی ترس دارند، نمی‌توانند داروهای بیهوشی را دریافت کنند، نمی‌توانند مدت زیادی را برای بهبود از کار خود مرخصی بگیرند و موارد دیگری از این دست بسیار مفید است.

برخی از متخصصان نیز معتقدند استفاده از داروهای کوچک کننده بینی‌های گوشتی برای افراد می‌تواند نتایج بهتری ایجاد نماید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را از فیلرهای بینی گوشتی داشته باشید باید این کار را در یک مرکز تخصصی کاملاً مجهز و بروز و توسط متخصصانی باتجربه و بنام انجام دهید تا نتایج عالی نصیبتان شود.

بیشتربخوانید... فیلر بینى استخوانى چیست

رینوپلاستی غیرجراحی یا فیلر بینی چیست؟

در پاسخ به این پرسش که فیلر بینی چیست باید بگوییم رینوپلاستی غیرجراحی یا فیلر بینی که به آن روش جراحی بینی سریع نیز گفته می‌شود، به معنی تزریق مواد پرکننده در نقاط مشخصی از بینی است که دچار نقص‌هایی است که با کمی فرورفتگی یا برجستگی به‌طور صحیح برطرف می‌شود و دیگر نیازی به انجام جراحی‌های تهاجمی سخت‌تر وجود ندارد.

اگرچه این روش یک روش دائمی نیست و بعد از مدتی نیاز به شارژ مجدد دارد ولی به دلیل دوران نقاهت کوتاه، امکان تغییر نتایج، هزینه کمتر و ... در حال حاضر بسیار محبوب شده است. این روش بخصوص برای افرادی که به دنبال صاف کردن برجستگی‌های بینی مثل قوز بینی خود هستند یا می‌خواهند بینی آن‌ها زاویه کمتری داشته باشد، اما برای انجام راه حل دائمی آن یعنی رینوپلاستی یا جراحی بینی آمادگی لازم را ندارند یا نگران خطرات، عوارض و زمان بهبودی در جراحی بینی سنتی هستند، بسیار ایده‌آل است.

قطعاً تزریق سوزن نسبت به چاقوی جراحی برای اصلاح فرم بینی پیچیدگی‌ها و سختی‌های کمتری دارد، اما این به این معنی نیست که روش‌های فیلر می‌تواند کاملاً بی‌خطر باشد و حتی همین روش‌های ساده اگر به دست افراد غیرمتخصص یا با مواد بی‌کیفیت انجام شود می‌تواند خطرات مختلفی مانند خونریزی، عفونت و ... را ایجاد نماید.

برای مشاهده جدیدترین مقالات زیبایی با مجله فیلربینی همراه باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.