ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

مطالب پزشكي و سلامتي

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

۱۵ بازديد

از آنجایی که ناحیه بینی یک ناحیه کم حرکت از صورت است (مثلاً در مقایسه با دهان یا چشم)، تزریق فیلر پوستی نسبت به سایر نواحی بیشتر دوام می آورد.یکی از دلایل ماندگاری زیاد فیلر بینی همین موضوع است. در صورت حرکات زیاد صورت، پرکننده‌های پوستی سریع‌تر جذب می‌شوند، بنابراین پرکننده‌های لب حدود چهار ماه دوام می‌آورند، در حالی که جراحی بینی با فیلر برای اکثر افراد بیش از یک سال طول می‌کشد.

فیلر بینی نسبت به جراحی زیبایی بینی بسیار کمتر تهاجمی هستند، اما مطمئناً یک روش درمانی شخصی هستند، زیرا هر فردی بینی منحصر به فرد و ترجیحات متفاوتی دارد. مشاوره با پزشک قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کدام گزینه برای شما مناسب است بهترین راه برای انجام آن است.

چگونه به ماندگاری فیلر بینی خود کمک کنید

رفته و رفته مدت زمان ماندگاری فیلر بینی شما کم میشود و در نهایت از بین خواهد رفت، هرچند مدت زمان این کار به بیولوژی و آناتومی بدن شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر هنگام خندیدن فرم بینی شما به هم می ریزد، فیلر به اطراف فشار می آورد و سریعتر جذب می شود درمقایسه با زمانی که بینی شما تقریباً کاملاً ثابت بماند. این حرکات کوچکی هستند که خارج از کنترل ما هستند، بعلاوه سرعت متابولیزه شدن فیلر توسط بدن، تعیین کننده طول عمر درمان شماست.

چگونه نتایج ماندگاری فیلر بینی را به حداکثر برسانیم

با یک رژیم مراقبت از پوست ، از پوست خود مراقبت کنید.

هیدراته بمانید – فیلر پوستی به آب حساس است و در صورت کم آبی کاهش می یابد و تحلیل می‌رود.

برای حفظ ظاهر خود، قبل از از بین رفتن کامل، تزریقات تکمیلی دریافت کنید.

از تکرار عبارات صورت مانند حرکات بیش از حد اعضای صورت و زور زدن در حین ورزش شدید که ممکن است به پرکننده بینی فشار بیاورد خودداری کنید یا از پزشک خود در مورد تزریقات ضد چین و چروک که می تواند حرکت عضلات را در نواحی خاص کاهش دهد بپرسید.

فشار روزانه بینی مانند عینک سنگین، ماسک و وضعیت خواب را بررسی کنید و کنترل کنید.

به طور منظم با پزشک زیبایی خود مشورت کنید تا ببینید آیا گزینه جدید و طولانی‌تری هنوز در دسترس است یا خیر!

بیشتر بخوانید ... مراقبت های قبل و بعد فیلر بینی

چقدر زمان لازم است تا نتایج فیلر بینی را مشاهده کنیم؟

شما فوراً فرم بینی جدید خود را خواهید دید، اما مقداری تورم و سایر اثرات اولیه وجود خواهد داشت، بنابراین در عرض یک هفته بهترین نسخه بینی جدید خود را خواهید دید. می توانید انتظار داشته باشید که مقداری تورم، حساسیت و قرمزی و احتمالاً کبودی مشاهده کنید، بنابراین توصیه می کنیم معاینات بعدی توسط پزشک خود را منظم بروید.

شما هنوز هم می‌توانید فعالیت‌های منظم خود را از نظر فیزیکی انجام دهید، اما باید از لمس کردن بینی یا ماساژ یا حتی ماساژ صورت که ممکن است فیلر شما را از جای خود خارج کند، خودداری کنید. مانند استفاده از عینک سنگین یا خوابیدن با صورت فشرده به بالش.

منبع: www.fillerbini.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.