تزریق فیلر بینی چگونه است؟

مطالب پزشكي و سلامتي

تزریق فیلر بینی چگونه است؟

۲۵ بازديد

در تزریق ژل بینی باتزریق دقیق پزشکبه بالا و پایین برآمدگی های بینی ظاهر بینی را میتوان کاملا صاف نمود و همچنین برای بارکتر نشان دادن نوک بینی و زاویه بهتر آن تزریق فیلر در اطراف نوک بینی انجام می شود و برای لیفت بینی به ماهیچه پایین ‌برنده تیغه بینی بوتاکس تزریق می شود. البته توجه داشته باشید بر خلاف عمل بینی تزریق فیلر به بینی آن را صاف و خوش فرم میکند ولی باعث کوچک شدن بینی نمی شود.

بیشتربخوانید... اصلاح انحراف بینی با فیلر

اگر از مدل بینی پس از تزریق راضی نبودیم ، چکار کنیم ؟

تزریق فیلر به بینی یک روش موقتی است که پس از حداکثر یکسال از بین میرود، پس اگر از مدل بینی خود پس از تزریق راضی نبودید پس از چند ماه تا بینی تان به حالت اول باز می گردد ولی اگر میخواهید این کار به سرعت انجام شود میتوانید از پزشک بخواهید با تزریق هیالاز و حل کردن فیلر بینی را به حالت اولیه برگرداند.

بیشتربخوانید... هزینه فیلر بینی در سال 1402

آیا تزریق فیلر بینی درد دارد؟

از مهمترین ویژگی های تزریق فیلر بینی نسبت به عمل جراحی نداشتن درد و عوارض و دوران نقاهت پس از عمل جراجی است. شما فقط زمانی که سوزن تزریق ژل به بینی وارد می شود احساس سوزش خواهید داشت ولی چند لحظه بیشتر طول نمی کشد البته تخصص پزشک و سوزن مورد استفاده بسیار مهم است. البته در فیلر بینی که به شما تزریق می شود مقداری بی حسی هست که به بدون درد بودن این عمل کمک می کند.

تزریق فیلر بینی زیر نظر مستقیم پزشک

حتما برای انجام فیلربینی در کرج ، جایی را انتخاب کنید که تزریق ژل بینی در کرج را زیر نظر پزشک انجام می دهد تا خدای ناکرده به مشکلات جبران ناپذیر پوستی غیر قابل درمان دچار نشوید.

رفرنس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.