معایب و عوارض فیلر بینی چه مواردی هستند؟

۱۰ بازديد

مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مزایای فیلر بینی بیشتر از عوارض آن می‌باشد و به طور کلی این روش زیبایی برای شما خطرات زیادی به همراه نخواهد داشت، با این وجود باید از عوارض تزریق فیلر بینی نیز اطلاعات لازم را داشته باشید که این اطلاعات و معایب آن عبارتند از: در ادامه با ما همراه باشید.

قرمزی پوست بینی

قرمزی بینی یکی از شایع‌ترین عوارض فیلر بینی می‌باشد که باید بدانید که این قرمزی پس از چند روز به زور کلی خود به خود از بین می‌رود. در واقع این قرمزی در برابر عمل‌های جراحی که روی بینی افراد انجام می‌شود بسیار ناچیز است، بنابراین نیازی نیست نگران قرمزی بینی خود باشید. زیرا سریع از بین می‌رود.

حساسیت پوست بینی

بینی شما ممکن است تا حدودی حساس باشد و این حساسیت هم تا مدتی است که شما دوران نقاهت فیلر بینی خود را طی کنید و پس از آن به طور کلی حساسیت بینی شما رفع خواهد شد

خون مردگی روی سطح بینی

خون مردگی در بینی از دیگر عوارض فیلر بینی به حساب می‌آید که این مورد هم بعد از مدتی به طور کلی از بین می‌رود و شما دیگر بعد از عمل آن را روی صورت خود مشاهده نخواهید کرد. بنابراین نیازی نیست نگران خون مردگی روی صورت خود باشید.

حالت نامتقارن گرفتن بینی

بعضی وقت‌ها امکان دارد در بینی شما حالت نامتقارنی به وجود آید که این مسئله بدون شک نارضایتی شما را در پی خواهد داشت، اما نیازی به نگرانی نیست. زیرا شما میتوانید با پزشک خود این مسئله را در میان بگذارید تا سریعا نامتقارنی در بینی شما را درمان کند.

عفونت بینی

امکان ایجاد شدن عفونت در بینی از دیگر عوارض تزریق فیلر بینی به شمار می‌آید، در واقع این عفونت در درون بینی ایجاد شده و این امر ممکن است باعث آزار بیمار شود. به همین علت اگر شما در بینی خود عفونتی مشاهده کردید باید با پزشک خود در مورد درمان صحبت کنید.

آسیب به پوست بینی

از آن جهت که سوزن تزریق با پوست بینی شما در تماس است، امکان دارد پوست بینی شما در اثر تزریق فیلر دچار آسیب شود.

سایر مقالات ... هزینه فیلر بینی در سال 1402

عدم مهارت پزشک

یکی دیگر عواملی که می‌تواند موجب عوارض فیلر بینی شود این است که شما در این مورد دقت بسیار بیشتری داشته باشید و پزشک خود را به خوبی بشناسید، زیرا پزشک شما مهمترین انتخابی است که برای انجام این تکنیک باید از آن آگاهی داشته باشید.

بعضی پزشکان از آن جهت که مواد تقلبی خریداری میکنند، عوارض و معایب زیادی را به بینی شما وارد می‌کنند، به همین علت بهتر است، در مورد پزشک خود تحقیقات زیادی را انجام بدید تا مطمئن شوید که تزریق فیلر بینی شما با موفقیت انجام می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.