رفع سیاهی و پف زیر چشم با تزریق فیلر

۱۶ بازديد

هدف از تزریق فیلر زیر چشم، روشن شدن و پر شدن ناحیه اشک یا همان زیر چشم هاست که کمک می کند میزان چین و چروک ها و سیاهی زیر چشم به حداقل برسد. فیلر زیر چشم را می توان در نواحی اطراف چشم ها انجام داد، از جمله :

خطوط پنجه کلاغی : تزریق فیلر می تواند به رفع خطوطی که از گوشه خارجی چشم ها بیرون زده اند و هنگام خندیدن و لبخند زدن، عمیق تر به نظر می رسند، کمک کند.

بیشتربخوانید... تزریق فیلر لب طبیعی

ناحیه اشکی یا زیر چشم : سیاهی و تورفتگی زیر چشم که از گوشه داخلی چشم شروع می شود و به سمت گونه کشیده می شود، با تزریق ژل برطرف می شود.

چین و چروک های زیر چشم : از آن جایی که پوست زیر چشم حساس و مستعد چین و چروک است، تزریق فیلر می تواند به رفع خطوط ایجاد شده در این ناحیه کمک کند.

جهت تزریق فیلر زیر چشم، ابتدا نواحی که قرار فیلر تزریق شود، علامت گذاری و با مایع تمیز کننده، استریل می شوند. معمولا از کرم بی حس کننده در ناحیه استفاده می شود و چند دقیقه طول می کشد تا کرم جذب پوست شود و اثر کند. سپس، فیلر با استفاده از سوزن کوچک و ظریف و با دقت بالا، به ناحیه مورد نظر تزریق خواهد شد.

افرادی که پوست ضخیم تر و صاف تری دارند، به نتایج بهتری از تزریق فیلر زیر چشم می رسند و نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که فیلرها، تغییری در رنگ زیر چشم ها ایجاد نمی کنند. تزریق فیلر زیر چشم در حدود چند دقیقه به طول می انجامد و با برطرف شدن کبودی و ورم زیر چشم، نتایج نهایی تزریق مشخص خواهد شد.

کاندید مناسب

سیاهی زیر چشم، معمولا ژنتیکی است اما عواملی مانند بالا رفتن سن، نداشتن خواب کافی، عدم مصرف آب به میزان کافی یا مشخص بودن رگ های خونی نیز می توانند دخیل باشند. از آن جایی که تزریق فیلر زیر چشم، روش ایمن و کم خطری است، تمام افرادی که از سیاهی یا گودی زیر چشم های خود ناراضی هستند می توانند با مشورت پزشک از مزایای این روش بهره مند شوند. اما توجه داشته باشید که انجام فیلر زیر چشم در موارد و شرایط زیر ممنوع می باشد:

بیشتربخوانید... هزینه فیلر بینی در سال 1402

افراد زیر هجده سال،

خانم های باردار و شیرده،

افراد مبتلا به دیابت،

افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی،

افرادی که نسبت به مواد تشکیل دهنده فیلرها حساسیت دارند.

افراد مبتلا به مشکلات خونریزی.

انواع فیلر زیر چشم

انواع مختلف فیلرهای زیر چشم عبارتند از:

هیالورونیک اسید : هیالورونیک اسید که یکی از شایع ترین فیلرهای زیر چشم است، به طور طبیعی در بدن یافت می شود و منجر به تحریک تولید کلاژن در پوست می شود، به همین خاطر، به رفع سیاهی، تورفتگی ها و خطوط زیر چشم کمک می کند و نتایج بسیار طبیعی را به همراه دارد.

اسید پلی ال لاکتیک : اسید پلی ال لاکتیک یک ماده سازگار با بافت زنده است که باعث تولید کلاژن می شود و در رفع سیاهی و گودی زیر چشم موثر خواهد بود.

هیدروکسی لاپاتیت کلسیم : هیدروکسی لاپاتیت کلسیم، فیلر پوستی سازگار با بافت زنده است که از فسفات و کلسیم ساخته شده است، به تحریک و تولید کلاژن در پوست کمک می کند، از بافت های همبندی محافظت می کند و اثرات حجم دهی را به همراه دارد.

سایر مقالات ... قیمت کامپوزیت های دندانی

برای مطالعه بیشتر پیرامون تزریق فیلر و عمل های زیبایی اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.