انواع مدل ژل پرفکتا و کاربرد آنها

۱۴ بازديد

ژل پرفکتا هم مثل دیگر فیلرهای موجود در بازار انواع مختلفی دارد و بر اساس اندازه ذرات موجود دسته‌بندی می‌شود. در ادامه قصد داریم شما را با 5 نوع ژل پرکاربرد و مورد تأیید FDA از برند پرفکتا آشنا کنیم:

Perfectha FineLines

یکی از انواع ژل پرفکتا مدل Finelines است، از این ژل بیشتر برای رفع خطوط ریز و چین و چروک‌های سطحی استفاده می‌شود. این فیلر فقط در اولین لایه پوست (درم) تزریق می‌شود و قادر است خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و دمان را به طور کامل برطرف کند. تزریق ژل پرفکتا فاین لاین سبب بهبود رنگ پوست و نرمی و لطافت آن شده و بسته به مراقبت افراد و شرایط معمولاً تا 6 ماه تأثیرات ماندگاری دارد.

Perfectha Derm

این ژل بیشتر برای اصلاح متوسط ​​صورت و کانتورینگ لب و گونه استفاده می‌شود. تزریق این فیلر می‌تواند تا حد زیادی در رفع چین‌وچروک متوسط و عمیق مانند خطوط اطراف چشم، خطوط خنده و خطوط اخم مؤثر باشد. فیلر پرفکتا درم در قسمت میانی پوست استفاده می‌شود و به کمک آن حتی می‌توان لب‌های فرد موردنظر را حجیم نمود. این فیلر بسته به شرایط معمولاً تا ۱۲ ماه در صورت افراد ماندگاری دارد.

بیشتربخوانید... پروفایلو پوست

Perfectha Deep

یکی دیگر از انواع فیلرهای محبوب و معرف برند پرفکتا که بیشتر برای چین و چروک‌های شدید، خطوط عمیق و فرم دهی و حجم‌دهی لب و گونه به کار می‌رود، ژل پرفکتا دیپ است. این فیلر در عمیق‌ترین لایه پوست تزریق می‌شود و قادر است به‌خوبی  چین و چروک‌های عمیق اطراف بینی و دهان را درمان کند. این فیلر جهت کانتورینگ صورت و حجم دادن گونه‌های فرورفته نیز استفاده می‌شود. پزشکان به کمک تزریق ژل پرفکتا دیپ، لب‌ها را حجیم و پر می‌کنند. ماندگاری این فیلر در بهترین حالت یک سال است.

Perfectha SubSkin

فیلر پرفکتا ساب اسکین (Perfectha Subskin) از دیگر انواع ژل‌های برند پرفکتا است که به‌واسطه سوزن یا کانولا را به پوست تزریق می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهای این فیلر می‌توان به جوان‌سازی دست، رفع فرورفتگی‌های بسیار شدید پوست و زخم‌های عمیق بافتی اشاره کرد. بیشتر پزشکان از ژل پرفکتا ساب اسکین جهت کانتور و حجیم کردن گونه‌ها، فک و چانه استفاده می‌کنند و مدت‌زمان ماندگاری این ژل در صورت افراد در بهترین شرایط بین 12 تا 18 ماه است

بیشتربخوانید... مراحل تزریق فیلر زیر چشم

Perfectha Complement

این فیلر بیشتر برای زیر چشم مؤثر است و به‌راحتی تزریق می‌شود، مکمل پرفکتا از فرمولاسیون تزریق در درم سطحی برخوردار است و جهت درمان و ترمیم چین‌وچروک و لایه‌برداری صورت کاربرد دارد. ماندگاری و دوام این محصول معمولاً بین ۴ تا ۶ ماه است.

برای آشنایی بیشتر با انواع عمل های زیبایی اینجا کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.