کاشت ابرو طبیعی چیست؟

مطالب پزشكي و سلامتي

کاشت ابرو طبیعی چیست؟

۸ بازديد

کاشت ابرو ( به انگلیسی: Eyebrow Transplant) یک عمل زیبایی است که در آن فولیکول های مو از یک ناحیه از بدن مانند پوست سر برداشته شده و به ابرو پیوند زده می شود. در برخی افراد، ابروها از نظر ژنتیکی نازک هستند. گاهی اوقات هم افراد ترجیح می دهند با کاشت ابروهای طبیعی، ابروهای خود را پرپشت تر نشان دهند.

هدف از این روش ترمیم و بهبود شکل و ظاهر ابروها و ایجاد ابروی پرتر و طبیعی تر است تا ظاهری جذابتر به وجود آید. موهای کاشته شده مانند موهای اصلی ابرو رشد می کنند و می توان آنها را حالت داد، کوتاه و یا حتی رنگ کرد تا مثل ابروهای طبیعی به نظر برسند.

ابروها مثل چشم ها در قسمت مهم صورت قرار داشته و تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند. ریزش مو با شدت های مختلف حتی در مرحله طاسی کامل برای افراد آشناست. حتی برخی افراد با وجود ریزش موی شدید، نسبت به این موضوع حساس نیستند و به زندگی و فعالیت های روزمره خود مشغول هستند. اما ریزش ابرو فرآیندی پذیرفته شده و جا افتاده نیست و اثرات روانی زیادی روی فرد می گذارد.

انتخاب بهترین روش کاشت ابرو به افزایش اعتماد به نفس، جذابیت و زیبایی چهره کمک می‌کند و امکان تغییر شکل و طرح ابروها به دلخواه فرد را فراهم می‌سازد. این روش با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و تخصصی انجام می‌شود و نتایج طبیعی را با ابروهایی که متناسب با چهره فرد هستند، به ارمغان می‌آورد.

سایر مقالات ... مدت ماندگاری ژل پرفکتا

دلیل حساسیت کاشت ابرو طبیعی | چرا کاشت ابرو مهم بوده و نیاز به تخصص دارد؟

موی ابرو از جنبه‌های مختلف، از جمله الگوی رشد، زاویه، واحدهای فولیکولی و چرخه رشد متفاوت است و همه اینها، کاشت ابرو را به یک روش منحصر به فرد و پیچیده تبدیل می‌کند.

الگوی رشد ابروها که به بخش‌های سر، تنه و دم تقسیم می‌شوند، ویژگی‌های متفاوتی را نشان می‌دهند. درک این تمایزات برای ایجاد ابروهایی با ظاهر طبیعی در طول فرآیند کاشت بسیار مهم است.

زاویه رشد موهای ابرو یکی دیگر از عوامل مهمی است که باید در نظر گرفت. موهای ابرو با زاویه قابل توجهی نسبت به پوست صورت رشد می‌کنند و باعث می‌شوند که به جای اینکه مانند موهای سر صاف بایستند، روی صورت قرار بگیرند. این امر مستلزم کاشت دقیق در زاویه مناسب برای تقلید از الگوی رشد طبیعی است.

علاوه بر این، واحدهای فولیکولی در موهای ابرو معمولاً تک رشته‌ای هستند تا خوشه‌ای. این تمایز مستلزم جداسازی گرافت‌های چند مویی است که از سر گرفته شده و قبل از کاشت به موهای جداگانه مجزا شده‌اند. علاوه بر این، چرخه رشد موهای ابرو در مقایسه با موهای سر کوتاه تر است.

در حالی که مرحله رشد موهای ابرو حدود چهار ماه طول می کشد، اما برای موهای سر می تواند بین سه تا هفت سال باشد. در نتیجه، موهای کاشته شده ابرو ممکن است طولانی تر از موهای طبیعی ابرو شوند و برای حفظ طول و شکل دلخواه، نیاز به کوتاهی منظم دارد.

منبع

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.