هزينه ارتودنسي نامرئي در تهران چقدر است؟

۳۸ بازديد

اگر در اينترنت سرچ كرده باشيد متوجه ميشويد كه تقريبا هيچ جايي درباره قيمت ارتودنسي دندان و مخصوصا هزينه ارتودنسي نامرئي محتواي سودمندي نوشته نشده است و اغلب سايت هاي  دندانپزشكي بدون اينكه قيمت ارتودنسي يا حتي محدوده  آن را ذكر كنند تنها توضيحاتي درباره عوامل تاثير گذار روي هزينه ارتودنسي نوشته اند ما در اين مقاله قصد داريم كه محدوده قيمت هر كدام از دستگاه هاي به اصطلاح نامرئي را نيز درج  كنيم.

هزينه تقريبي ارتودنسي نامرئي چقدر است؟

قبل از هرچيزي لازم است در همين ابتدا بدانيد كه واقعا هيچ قيمت دقيقي براي هيچكدام از خدمات دندانپزكشي از دندانپزشكي ترميم و زيبايي گرفته تا ارتودنسي دندان و ايمپلنت دندان وجود ندارد. هرچه هست تنها محدوده يا بازه اي از قيمت ها است. بر همين اگر بخواهيد تحت ارتودنسي نامرئي قرار بگيريد بسته به نوع دستگاهي كه انتخاب ميكنيد هزينه ارتودنسي نامرئي چيزي بين ۷ تا ۱۰  ميليون تومان به ازاي هر فك متغيير است. ادامه مقاله را بخوانيد تا متوجه شويد هر دستگاه به صورت حدودي چقدر هزينه دارد و فراموش نكنيد اين قيمت ها حدودي هستند و تنها راه تعيين هزينه نهايي مراجعه به كلينيك دندانپزشكي است.

هزينه ارتودنسي نامرئي با اينويزيلاين چقدر است؟

قيمت ارتودنسي نامرئي با كمك پلاك هاي شفاف ارتودنسي يا همان اينويزيلاين‌ها كه ارتودنسي متحرك نيز شناخته ميشوند در ايران بين ۸ تا ۱۰ ميليون تومان به ازاي هر فك است. يعني دو فك بين ۱۶ تا ۲۰ ميليون تومان براي شما هزينه در بر خواهد داشت . قيمت ارتودنسي نامرئي به طور ميانگين بر اساس دلار آمريكا نيز بين ۲۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار است.

بيشتربخوانيد... ارتودنسي كودكان

قيمت ارتودنسي نامرئي با براكت سراميكي

قيمت ارتودنسي نامرئي با براكت هاي شفاف سراميكي يا همان ارتودنسي سراميكي در كشور ما حدودا ۳ ميليون تومان از قيمت براكت هاي فلزي معمولي بيشتر است. آن ها چيزي بين ۵ تا ۷ ميليون تومان به ازاي هر فك هزينه در بر ميگيرند. هزينه ارتودنسي نامرئي با براكت سراميكي شفاف به صورت ميانگين در جهان نيز بين ۲۰۰۰ تا ۸۵۰۰۰ دلار آمريكا است

قيمت ارتودنسي پيشرفته نامرئي با سيستم لينگوال

 ۶ تا ۹ ميليون تومان محدوده قيمت ارتودنسي نامرئي با سيستم لينگوال است كه براي هر دو فك ۱۲ تا ۱۸ ميليون تومان هزينه در بر دارد. ۵۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ دلار آمريكا نيز رنج و محدوده هزينه ارتودنسي نامرئي با اين سيستم است.

انجام ارتودنسي نامرئي در كلينيك هاي فوق تخصصي

تا آنجا كه دستمان باز بود درباره هزينه ارتودنسي نامرئي در تهران و ساير شهرها با نكاتي ارائه داديم. اگر مايل هستيد كه ارتودنسي دندان خود را به كلينيك ما بسپاريد خوشحال ميشويم با دريافت نوبت آنلاين به كلينيك مراجعه كنيد تا با مشاوره رايگان و ارزيابي هاي اوليه هم قيمت دقيق ارتودنسي نامرئي را به شما اطلاع دهيم و هم اينكه اگر مايل بوديد روند درمان را زير نظر بهترين متخصص  ارتودنسي در كرج و تهران آغاز كنيد.

منبع: متخصص ترميم و زيبايي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.