فيلينگ كامپوزيت:

مطالب پزشكي و سلامتي

فيلينگ كامپوزيت:

۳۹ بازديد

دندانپزشكان و بهترين متخصص ارتودنسي در روش فيلينگ كامپوزيت دندان بر روي سطح دندان ها تركيبي كه از مواد كه همانند مينا بوده بر روي دندان هاي فرد قرار داده و بعد از  آن  فرم مورد نظر را به آن اعمال نموده و بعد از اينكه استحكام خود را حفظ نمود   مورد پوليش قرار مي گيرد.

بيشتربخوانيد... ارتودنسي همراه با كشيدن دندان

پل دندان: در برخي از موارد دندان هاي مصنوعي  به فك اتصال داده  مي شوند و در موارد ديگر نيز  به صورت يك  پل  با يكديگر اتصال برقرار مي كنند.توسط اين روش  دندان مصنوعي به دندان هاي طبيعي مجاور  با استفاده از يك قلاب  متصل داده مي شود ولي اين روش روشي قديمي بوده زيرا وجود اين قلاب ها در دهان  قابل مشاهده مي باشد  براي همين خيلي مورد پسند قرار نمي گيرد. پل هاي دندان داراي جلوه اي زيبا بوده و كاملا بي دردسر  كه از اين دو موارد مي توان از ويژگي هاي بارز اين روش نام برد. راحت بودن از استفاده اين پل ها  به قدري است كه فرد گاهي فراموش مي كند از اينكه دنداني مصنوعي در دهان دارد.و در برخي از موارد نيز از اتصال جهت  ترميم دندان ها استفاده مي شود.

بيشتربخوانيد.... دندانپزشكي در بارداري

پل هاي چسبان : در مواردي كه ستون و پايه هاي كنار دندان سالم بوده  عاري از هيچگونه پر شدگي  باشد،پل چسبان را مي توان مورد استفاده قرار داد تا زيبايي و ظاهر دندان هاي شما بيشتر باشد.تفاوت عمده  اين روش با روش اتصال در اين است كه  به مقدار خيلي كمي از ميناي  دندان تراش داده  مي شود.به طوري كه اين روش در حفظ سلامت دندان هاي مجاور نيز تأثير گذار است و آسيبي به آنها وارد نخواهد كرد.و در مرحله بعد پل هاي چسبان را  به محل هاي از دندان كه تراشيده شده مي چسبانند.

رفرنس 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.