4 روش لاغری و درمان چاقی برای افراد با چاقی مفرط

۲۱ بازديد

1.از مصرف نوشیدنی های ناسالم و شکر اجتناب کنید

 بسیاری از نوشیدنی های آماده و الکلی دارای قند زیاد هستند. مصرف زیاد قند می تواند منجر به راه های افزایش وزن و چاقی شود. نوشیدنی های گازدار، نوشیدنی های انرژی زا و حتی نوشیدنی ها یا آب میوه های آماده بیرون حاوی مقدار زیادی قند و مقادیر اندکی مواد مغذی هستند. به جای این نوشیدنی ها سعی کنید یا خودتان آب میوه ها را بگیرید یا اینکه اسموتی های میوه ای سالم و تازه درست کنید.

  1. فعالیت خود را افزایش دهید

 برای کاهش وزن یا لاغری و درمان چاقی خود باید بیشتر از چیزی که اکنون فعالیت دارید فعال باشید. سعی کنید برای بخشی از بهترین برنامه غذایی روزانه خود مقداری پیاده روی و انجا ورزشی روزانه را در نظر بگیرید. اگر اخیراً از نظر جسمی فعال نبوده اید، باید با دقت و واقع بینانه آن را شروع کنید. شما می توانید هر روز با جلسات کوتاه قابل کنترل تمرینات و فعالیت خود را شروع کنید، سپس به تدریج میزان آن را بالا ببرید..

  1. عادات غذایی خود را رصد کنید

تحقیقات اخیر درباره چاقی و درمان چاقی نشان داده است که ناآگاهی افراد چاق درباره ویژگی های گوارشی و غذاهایی که میخورند باعث شده که سخت وزن کم کنند. اگر شما چاق هستید احتمالا باید به مساله آگاهی از عادات غذایی خودتان به چشم بهترین روش لاغری نگاه کنید زیرا سنگ بنای درمان چاقی یافتن عاداتی است که باعث چاقی میشود و در نهایت ریشه کن کردن آن عادات است. شما می توانید با یک متخصص تغذیه صحبت کنید تا حقایقی در رابطه با چاقی و عادات غذایی به شما آموزش دهد. یا اینکه از یک جراح لاغری کمک بگیرید و از دانش و تجربه او در این زمینه کمک بگیرید. علاوه بر این، رصد کردن عادات غذایی شخصی در طول شبانه روز میتواند به شما آگاهی بخشی کرده و در لاغر  شدن بهتر به یاری شما می آید.

بیشتربخوانید... رژیم اسلیو چیست

  1. جراحی چاقی

اگر چاق هستید و سعی کرده اید با رژیم گرفتن و ورزش وزن خود را کاهش دهید، اما هنوز هیچ موفقیتی کسب نکرده اید احتمالا باید به سراغ عمل جراحی لاغری( عمل اسلیو معده ، بای پس معده ، جراحی ساسی معده و...) بروید. چنانچه در کنار چاقی با مسائل و بیمای هایی مثل دیابت نوع ۲، بیماری قلبی، فشار خون بالا، کلسترول بالا، نازایی و …. روبرو هستید احتمالا تنها راهکار شما برای مدیریت چاقی یا درمان آن رو آوردن به روش های تهاجمی و جراحی توسط یک جراح لاغری خوب است.

منبع: جیم جو

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.